Seminář s akreditací MPSV pro sociální pracovníky a pracovníky v sociálních službách (č. A2023/0721-SP/PC)
Anotace
Zveme vás na akreditovaný seminář o poruchách příjmu potravy určený pro sociální pracovníky, pracovníky v sociálních službách, ale také pro psychology, psychoterapeuty, nutriční terapeuty, výchovné poradce, metodiky prevence a další pedagogické pracovníky, kteří se ve své práci setkávají s klienty s poruchami příjmu potravy a potřebují se dozvědět, jak získat jejich důvěru, na co se zaměřit, co naopak raději nepoužívat a v čem se nám kdy co s klienty dařilo.
Program
Teoretická východiska problematiky poruch příjmu potravy
Specifika práce s cílovou skupinou
Užitečné techniky (praktické ukázky, videa, dokumentace)
Závěrečná diskuze s lektorkami
Lektorky
Bc. Markéta Hermannová
»
Bc. et Bc. Lenka Rozkovcová
»
Bc. Kateřina Sloviaková, DiS.
»
Kapacita
Maximálně 12 účastníků
Délka trvání
8 vyučovacích hodin/2 000 Kč/osobu
Místo konání
EDU-ANABELL, z. ú., Masarykova 506/37, 602 00 Brno nebo na klíč v místě vašeho pracoviště (při větší skupině zájemců o seminář).
Termín konání
24. 10. 2023 Kontaktní centrum Anabell Praha, Cimburkova 258/21, Praha 3
Smluvní podmínky
Přihlášení na seminář
Pro přihlášení je potřeba vyplnit
Seminář s akreditací MPSV (č. 2015/0721-PC/SP ze dne 16. 7. 2015)
Anotace
„Poradenství je jedna z cest, jak pomáhat lidem překonat jejich problémy, jak objasňovat jejich osobní cíle a jak jich dosahovat.“
Doc. PhDr. Oldřich Matoušek, CSc.
V průběhu semináře k poradenským dovednostem se naučíte rozumět způsobům, formám a technikám vedení rozhovoru s klientem, s nímž se můžete setkávat anebo již se setkáváte na svých pracovištích.
Cílem takových setkání většinou bývá:
potřeba společně s klientem prozkoumat situaci, která ho za vámi přivedla,
pomoci mu hledat jeho vlastní možnosti,
podpořit ho v pojmenování cílů, o něž usiluje,
společně s ním naplánovat takový krok nebo kroky, které povedou k vyřešení jeho situace.
Počítejte s tím, že klienti budou přicházet se záležitostmi, které bude možno vyřešit v rámci jednoho setkání, ale také se na vás obrátí ve chvíli, kdy není možné i při sebelepší snaze vyřešit problém/zakázku během jediného rozhovoru. Pak se vám bude stávat, že jedno setkání s klientem věnujete jen určité fázi naplánovaného průběhu rozhovoru a poradenství. Přitom je ale třeba mít stále na paměti, že obsah rozhovoru řídí klient. A jak na to (?) se dozvíte právě na našem semináři.
Program
Seminář je členěn na teoretickou a praktickou část. Ta spočívá v rozboru pěti natočených modelových situací, kterými jsou sezení s nemluvným klientem, agresivním a nespokojeným klientem, s depresivním klientem a se zahlcujícím klientem.
Lektorky
PhDr. Ing. Jana Sladká Ševčíková
»
Mgr. Eva Slezáková
»
Kapacita
Maximálně 12 účastníků.
Pro koho je seminář určen
Program je určen pro pracovníky pomáhajících profesí, kteří se pravidelně či občas setkávají s klienty v rámci poradenského rozhovoru. Akreditován je pro sociální pracovníky (akreditace MPSV).
Délka trvání
16 vyučovacích hodin
Cena
1 780,- Kč/osobu za dvoudenní seminář
Místo konání
EDU-ANABELL, z. ú., vzdělávací agentura InfoPoint, Masarykova 37, 5. patro, 602 00 Brno.
Termín konání
Termín není zatím vypsán, můžeme jej zrealizovat na klíč
Smluvní podmínky